Subject: Fwd: Riigitee nr 11102 Maardu mõisa tee 42 loata rajatud ja kasutusel olev mahasõit
From: "YARDON GRUPP" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 21:58:06 +0200

Tere

Taoltus

Soovin tutvuda eelmise maaomaniku poolt sõlmitud mahasõidu-ristumiskoha 
rajamise lepinguga.

Soovin taotleda ajutist mahasõitu Mõisa tee 42, Jõelähtme vald ja mh 
tingimused.

Taotlusele on lisatud Muinsuskaitseameti poolt esitatud tingimused.

Lugupidamisega

Dmitri Kušnerov

Yardon Grupp OÜ

---------- Forwarded message ---------
От: Kaimar Kukk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: вт, 25 февр. 2025 г. в 12:33
Subject: RE: Riigitee nr 11102 Maardu mõisa tee 42 loata rajatud ja 
kasutusel olev mahasõit
To: YARDON GRUPP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Kõnealusele krundile on mahasõidu rajamiseks sõlmitud Transpordiametiga 
ristumiskoha rajamise leping ning on esitatud eelmise maaomaniku poolt ka 
ehitamise projekt.

Kuivõrd nüüdseks on maaomanik muutunud, siis palun esitage Transpordiametile 
7 päeva jooksul e-posti teel ning koopia [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   vabas vormis taotlus, millega te 
annate teada, et soovite Mõisa tee 42 krundi eelmise omaniku ristumiskoha 
lepingut enda nimele ümber teha. Selle protsessi käigus antakse teile mh 
tingimused ja tähtaeg olemasoleva ning ebaseaduslikult kasutuses oleva 
mahasõidu likvideerimiseks või ajutiseks seadustamiseks. Arvatavasti tuleks 
siis Teil kooskõlastamise käigus ka Muinsuskaitseametiga uue seadusliku 
mahasõidu asukoht kooskõlastada. Seda selleks, et Muinsuskaitseamet hindaks 
ära asukoha ja ligipääsu tee sobivuse, kuivõrd eelmised tingimused olid 
väljastatud eramut teenindavale mahasõidu arvestusega.

Palun lisage olulise infona oma taotlusele Transpordiameti poolse 
menetlejale teadmiseks kaasa ka Muinsuskaitseameti poolt esitatud tingimused 
ja muud asjasse puutuvad dokumendid.

Samuti palume riigiteelt külgnähtavust piiravaid kõrgeid pinnase ja 
materjalivalle tee kaitsevööndisse (see on 30 m mõõdetuna riigitee katte 
servast) tee kõrvale mitte rajada. Olemasolevad riigitee külgnähtavust 
piiravad vallid palume riigitee kaitsevööndi alalt eemaldada. Juhul kui 
soovite kuhjatud pinnasevalle riigitee kaitsevööndis ladustada, siis palun 
esitage teeomanikult nõuete saamiseks selle kohta ka taotlus.

Samas praegune reaalselt olemasolev mahasõit on siiski omavoliliselt palju 
suuremaks ehitatud, kui see mis oli seal asukohas 2022. aastal.

Parimate soovidega

Kaimar Kukk

Järelevalvespetsialist

Järelevalve osakond

Mob: +372 53 328 883

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: YARDON GRUPP <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 24, 2025 2:50 PM
To: Kaimar Kukk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; MNT Teed 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Riigitee nr 11102 Maardu mõisa tee 42 loata rajatud ja 
kasutusel olev mahasõit

Tere Kaimar Kukk

Ostsin krundi eelmisel aastal. Kahjuks eelmine omanik ei teavitanud mind 
müügi käigus, et kinnistule juurdepääsuga on probleemid.
Võtsin ühendust Muinsuskaitseametiga ja palusin neilt luba ajutiselt 
ladustada meile Tallinna linna küttesüsteemide renoveerimistöödeks vajalikke 
materjale (liiv, muld, killustik). Saime neilt loa, mille lisan kirjale.
Objekti olemasolevale juurdepääsuteele lisasime vaid killustikku. Me ei 
plaani oma grundil ehitustöid, vajame sellele ajutist juurdepääsu.
Vabandan tekkinud olukorra pärast! Soovin praeguses olukorras Teil nõu 
küsida, mida eeltoodu põhjal, meil oleks võimalik teha?
Kas näiteks oleks võimalik taotleda ajutine luba või mis võimalused meil on?

Lugupidamisega

Dmitri Kusnerov

Yardon Grupp OÜ

56056065

пн, 17 февр. 2025 г. в 09:02, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee nr 11102 Maardu mõisa tee 42 loata rajatud ja kasutusel 
olev mahasõit

Registreerimise kuupäev: 17.02.2025

Registreerimise number: 4-1/25/1679-27.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 17.02.2025 kuni 
17.02.2030, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.